Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Martina - 7 januari 2013 14:52

Det är ett nytt år och jag har lämnat min tidigare blogg för att jag vill starta om på nytt. Då det finns mycket annan bös på min gamla blogg. Mitt liv är en enda röra och så kommer även min blogg att vara tills den dagen jag har fått ordning på allt. Med ordning menar jag när jag är frisk och mår bra igen. Har levt ett bra tag med anorexian nu. Står fortfarande och trampar vatten och kommer inte framåt, stegen blir allt mer tyngre ju längre tid jag står och trampar. Till slut så orkar man inte längre och det är väl där jag känner att jag är nu. Samtidigt som jag vill fortsätta gå ner lite till i vikt så har jag ju även insett hur mycket detta har skadat mig och framförallt de som är mig närmast. Dem orkar inte längre, jag orkar inte längre. Det är ett ständigt ekorrhjul som aldrig vill stanna, ekorrhjulet är ond. Säger till mig saker som jag aldrig någonsin ens funderat på innan. 


Jag ska gå in mer i detaljer när jag förstått mig på hur den här sidan fungerar. 


Min kropp vill bli frisk, men varför vill inte mitt huvud det??

Presentation


Mitt liv med bakning, anorexia, hundägare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Recept Bakning

Recept matlagning


Ovido - Quiz & Flashcards